joi, 12 iunie 2008

Gandind... despre dragoste...

Am vazut in multe "oracole" intrebarea "Ce e dragostea?" la care copii care pentru ei persoana de sex opus reprezinta doar o noua oportunitate de a ajunge in pat (macar de'ar ajunge odata in pat ca imi vine sa ma epilez cand ii aud) dau raspunsuri tampite... adica asa de tampite de m'as epila si in alte locuri... dar din pacate asta ne e lumea... si nu se poate altfel... si cand mai auzi ca se mai si ucid si sinucid din dragoste... stai si te gandesti "lol dude, unde dracu se duce si tara, wtf is happening whit our children?"... pai asa mai bine ramaneam la stadiu de "Neanderthali" ca macar atunci tineam unu la altu... imparteam mancarea... orice... adevarul e ca dragostea este atunci cand ai un sentiment de care este vinovat inima si tu dai vina pe cap... cum credeti ca puteti uita pe cineva pe care iubiti... oameni buni exprimativa sentimentele... aratatii ca'l iubiti pe cel de langa voi... ai incercat macar sa'i spui iubitei/mamei/surorii/prietenei/iubitului/tatalui/fratelui
/prietenului ta/tau ca'l iubesti sau ca'i multumesti ca iti este alaturi... ca poate fara caldura ei/lui nu ai rezista in lumea asta cruda si fara de speranta nici macar o secunda?... sincer sa va spun nici eu nu am incercat... de ce?... fiindca imi este teama... nu stiu de ce imi este teama dar se pare ca si creierul meu a fost spalat de timpurile astea... nici nu ma ma uimeste o crima pentru 10 lei cand oamenii de langa noi poate se roaga pentru 1 leu... sa'si hraneasca copii... asta ne e dragostea fata de aproape... egala cu -oo ne'ar trebui mii de ani sa reparam ce am stricat intr'un secol... ...

Niciun comentariu: