joi, 22 mai 2008

Ganduri...

Stateam la calculator... desi eram adanc afundat in electrinica parca eram satul de ea... am privit pe geam... un peisaj "frumos"... fumul combinatului siderurgic acoperea tot cerul... se vedea portocaliu... ma gandeam cum putem trai in asa ceva si mi'am raspuns singur: "Simplu, doar noi ne'am creat mediul asta urat si plin "negru" noi am poluta si tot noi l'am alungat pe Dumnezeu din sufletele noastre prin distrugerea creatiilor lui... el pur si simplu ne'a ascultat si s'a dat la o parte din calea nostra... si ne'a lasat sa distrugem tot privind cum noi -copii lui- aratam ca omul nu poate fi perfect dar nici macar semi-perfect ca sa zic asa... omul nu poate decat sa creeze lucruri care sa distruga totul... citez add litteram "am descoperit focul ca sa ne jucam cu el..." cata dreptate au unii oameni pe care pana si inteleptii ii considera inculti... eu un simplu copil stiu ca va trebui sa ma avant in aceasta lume nebuna si la un moment dat va trebui sa ma iau dupa ei si sa ditrug creatiile Domnului... off .. gandul asta imi da tremurici pe sira spinarii... nici macar numai pot afisa un zambet dar cum sa zambesti cand ceilalti te dispretuiesc pentru ca iubesti ceva ce e natural sa iubeasca toti NATURA!!! In jur numai cretini ce se cred mari si tari dar care nu stiu cum sa iubeasca sau macar sa se mimeze iubirea... fata de natura daca nu fata de aproape... ahhh... ma simt ca o scanteie minuscula intr-un foc de tabara imens... ca o frunza mica in toata gradina botanica... ca o persoana legata de ceva ce nici nu cunoaste... legat de distrugerea a ceea ce iubesc... dar nu vreau sa iau parte la asa ceva... ce greu este sa fii diferit fata de aproape toti si in acelasi timp sa fii acela normal... "voi radeti de mina ca sunt diferit...eu rad de voi ca sunteti aproape toti la fel" de prosti si inculti... ahh...

Un comentariu:

Happilici spunea...

bafta cu blogu;)
sfat: pune semnele de punctuatie si scrie cu atentie.

proud of u:)