sâmbătă, 24 mai 2008

Hai sa gandim toti...

Cred ca v-am exasperat pe toti cu ganditul meu... asta e... imi place sa gandesc... sa gandesc... sa gandesc... cuvantul asta imi suna in cap ca un ecou... da dar sa revenim la (ce e de revenit) si sa va spun ca pot gandi si pentru voi daca va este frica sa va folositi capul sau daca il pastrati pentru a intelege ce vrea un cantaret de menele sa spuna prin melodiile lui... da gandesc si pentru voi daca sunteti astfel de persoane dar trebuie sa ma platiti... pare rau dar nic' nu e gratis... da... costa 1.000 de aprecieri* cuvantul... asta e daca nu aveti destule... folositiva capul... pare rau... eu n'am ce sa va fac... nimeni nu munceste gratis in ziua de azi... daca nu reusiti sa faceti rost de atatea aprecieri sa stiti ca predau cursuri de gandit acestea consider ca sunt gratuite pentru ca orice persoana trebuie sa gandeasca... daca nu poate... hai sa o ajutam... daca nu stie... hai sa o invatam... daca nu vrea... nu mai avem ce face... e la alegerea voastra...


*Suma este exprimata in AGR (apreciati ganditul romanilor)

Niciun comentariu: