vineri, 23 mai 2008

Mai multe ganduri...

Un intelept zicea odata "lasa imaginatia sa'ti curga prin vene"... defapt nimeni n'a spus asta da'... i'm to lazy to find an good quote so... i made one... am ajuns sa ma distrez si prin a rade de mine si de defectele mele... oricum e un mod mai bun de a te distra decat sa faci lucruri banale de zi cu zi pe care nimeni intreg la cap nu le'ar face... oamenii normali care iubesc cultura sunt o specie rara si desii nu pre'mi convineee, adevarul e ca nici eu nu ma numar printre ei... da... nu ma numar printre ei... desi iubesc cultura mai mult decat ceilalti care ma inconjoara degeaba... imi respira aerul incercand sa scartaie o melodie... adevaratii mei prieteni iubesc cultura... da printre ei sunt mici genii pe care nimeni nu le asculta... si un another quote made by me : "Geniile se nasc acolo unde nu e nimeni sa le invete"... si desi e made by me cred ca e cel mai adevarat quote care l'am auzit pana acum... sincer decat "To be or not to be"... hmm... da mult mai inspirat is eu... pentru ca ma inspir din viata reala... nu traiesc in puf si nu fac scriu doar ca sa fiu mult mai placut... nu... decat sa fiu placut de persoane de care nu vreau sa fiu placut... let's stay at "unknow" stage... it's more fun here
it's more real... si plus ca imi place sa fac ce fac acum... ahh ce viata frumoasa... dar sa nu sar (ce e de sarit) nu e nici chiar asa de frumoasa din pacate...

Niciun comentariu: