sâmbătă, 24 mai 2008

Hmm... un sentiment...

De cand am inceput sa postez in acest blog m'a incatusat un sentiment... nu stiu daca mi se pare dar cred ca incepe sa'mi placa sa gandesc... da... incep sa simt cu toata taria... si acum pot sa recunosc: PANA ACUM NU GANDEAM ASA MULT! ... bine gandeam dar nu gandeam in sensul de a gandi, gandeam probleme banale, gandeam chestii pe care le gandeste orice prost... nu pot sa'mi dau seama de acum dar cred ca in ultima vreme m'am maturizat foate mult... poate pentru ceilalti devin din ce in ce mai mult copil dar in mine simt cum se maturizeaza ceva desi imi place varsta asta... pacat ca acum is ocupat cu scoala (care in ultima vreme nu m'a prea ocupat)... ohhh... ce imbarligatura de cuvnte e in capul meu... dar asta is eu un copil care pentru necunoscuti e imbarligat iar pentru restu e de inteles... sincer nici nu vreau sa fiu altfel... imi place sa ma intelega doar cine trebuie... (desi multi ar trebui, putini reusesc sa ma inteleaga - nici eu nu prea reusesc)... ahh iar am inceput sa scriu si mi'am dat drumu la mana... eee lasa ca e bine sa ai un loc unde sa te descarci... si pe cineva pe care sa te descarci... sunt multe astfel de persoane care merita sa te descarci pe ele da vorba aia "Daca vezi un prost in drum, nu'i da branci ca'i iei locu" asa ca descarcate mai bine undeva... la mine merge dar din pacate nu poate suporta blogu tot ce am eu de descarcat...

Niciun comentariu: