marți, 8 iulie 2008

Am voie?

Nu stiu ce a voie si ce nu asa ca as dori sa aflu...
-am voie sa pun aceste intrebari fara sa se ia cineva de mine?
-am voie sa ascult rock fara sa fiu discrimnat?
-am voie sa tin la cineva fara sa mi se spuna ca sunt prea mic pentru asta?
-am voie sa rup o poza doar pentru ca imi provoaca rani?
-am voie sa fiu iubit sau doar sa iubesc?
-am voie sa dau un sfat fara sa fiu luat in ras?
-am voie sa critic fara sa fiu criticat?
-am voie sa vorbesc singur?
-am voie sa ...?

Sunt multe intrebari de genul acesta... eu am inceput lista voi trebuie sa o continuati, dar stati oare aveti voie...?!...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai voie sa faci ce vrei...
Insa inainte sa faci ceva e bine sa te gandesti la consecinte... sa analizezi .. si sa te gandesti daca merita ... asta e un sfat general ...

Tot ce vreau sa zic, e ca e bine sa te gandesti de 2 ori inainte sa faci ceva, inainte sa zici ceva ...

Indiferent ce-ar fi, e parerea mea

Sa nu te indoiesti vreodata de faptul ca tot ce iti zic, iti zic sa te ajut. Poate uneori nu folosesc exprimarea potrivita... insa intentiile sunt intotdeauna bune ;)

Peace out smartkid

nunutz spunea...

thanx unchiu... eu stiu... toata lumea spune ca ai voie sa faci ce am scris in lista si alte lucruri da odata ce le-ai facut te fac sa-ti para rau... asta este... viata e la fel cu toti... altef ar fi mai rau... oricum mersi pentru sfat... in totdeauna le-am ascultat pe ale tale...