miercuri, 16 iulie 2008

A lot of "plagiat" and my "ganduri" ...

E luna plina afara "si ma gandesc la prima fata care am fost blestemat sa o iubesc, a fost un joc patat de lacrimi si durere" si inima si creierul imi spun sa tac "cum ai putut sa'mi spui ca ma iubesti" caci acum iti pare rau... a da? te'ai inselat? pacat... eu nu si nici inima mea care acum zace sub canapeaua ta... macar sub canapea... ma si gandesc toata noaptea... oare chiar ii pare rau ca m'a facut sa sufar? nu?!... dap... asa ziceam si eu... si durerea e tot de la Dumnezeu... deci e tot sfanta... dap... cee ya'...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cheer up, kid!
Si eu am trecut prin asta!
Stiu ca acum nu crezi, dar va fi bine! Te asigur!

nunutz spunea...

Mersi mult, Cedik!
Chiar incep sa imi dau seama ca ar trebui sa ma uit mai mult inainte... sa vad ce imi rezerva viitorul... maybe pain... maybe something good... we'll see...

Anonim spunea...

Lasa, frate! Treci u si peste asta!;)Chiar dak acum crezi ca totul s-a terminat, nu-i chiar aja!;)Mai devreme sau mai tarziu ai sa vezi si luminita de la capatul tunelului!;)

Poop la tn:* si doar jtii k ejti the best of the best!!!;)

Anonim spunea...

carameLecupedaLe (202319285)