joi, 10 iulie 2008

O concluzie...

Am ajuns si eu la concluzia la care a ajuns "Scrieri Prafuite"... cei cu varsta 30-60 se cred generatia suprema... ce nu este la fel ca ei este un "mar stricat" al societatii...
Aud pe strada : "Voi nu stiti prin ce treceam noi pe vremea lui Ceausescu"... asa e nu stim prin ce ati trecut voi da' voi nu vedeti acum prin ce trecem noi... daca acum copii de 10 ani duc in spate durerea banilor, fete de 11 ani nasc sau sunt obligate sa avorteze, baietii de 12 ani se intalnesc in spatele blocurilor sa se injunghie, si tot voi o duceati greu pe atunci? Dar de ce credeti ca pe atunci nu existau "emokizi"? Pentru ca era rau de voi? Nu, pentru ca pe atunci un copil nu suferea cum sufera unul acum... credeti ca daca ne-ati cumparat un calculator si l-ati conectat la internet gata suntem fericiti? Credeti ca daca ne-ati cumparat un telefon de fite si haine de firma suntem fericiti? Dar dragostea de parinte care iti IMPUNE sa nu te droghezi, sa nu fumezi, sa nu fugi de acasa, sa nu te tai? Dragostea aia care ar trebui sa ne faca sa ne simtim fericiti? Nu, pai de voi era rau ca mancati o ciocolata odata pe an... pai mai noi facem ceva pe ea de ciocolata... credeti ca de asta avem nevoie? Si cand va mai vad si plangand... ca na voi nu aveati papusi si masinute... ca ati purtat blugi de abia la 18 ani... pai si am o intrebare... Daca aveati toate astea erati fericiti?... Pai atunci sa stiti ca si noi am fi fericiti daca am avea dragostea pe care o purtau pentru voi parintii vostrii! De credeti ca am inceput sa ne exprimam prin ori ce altceva in afara de comunicarea cu voi! De ce credeti ca a aparut graffiti-ul, pk-ul, sk8-ul, generatia emo? Pentru ca asa ne simtim si noi bine, atunci cand stam cu cei ce ne inteleg... am incercat cu toti de atatea ori sa va facem sa vedeti dincolo de bani... dar degeaba...

2 comentarii:

Anonim spunea...

La cei aproape 21 de ani pe care ii am eu nu ma incadrez tocmai in noua generatie, precum nici in vechea, insa observ ca ce ai spus tu acum, ai spus bine!
Ai avut dreptate!

Anonim spunea...

Ai dreptate:> ...desi nu totzi parintzii sunt la fel...si nici totzi copii nus fericitzi ...unii chiar vor mai mult decat primesc...:-j ...oricum ai mare dreptate ;)